TACK FÖR OSS!
Efter många fantastiska år vill vi på
Restaurang Ummy rikta ett stort och innerligt tack till alla er gäster som har besökt oss, firat hos oss, skrattat med oss och gjort restaurangen till vad den har varit. Det är ni som har skapat stämningen, minnena och hjärtat i Ummy. Vi ar otroligt tacksamma för varje kväll ni valt att spendera hos oss.
Nu går vi vidare och öppnar ett nytt kapitel i
samma lokal — ett nytt koncept i form av en rockbar. Men Ummy och alla fina år vi haft tillsammans med er kommer alltid att ha en särskild plats hos oss.
Tack för allt ❤️